Peněženka BitcoinCore obnova / export klicu

Zdravím,
jsem nováček, něco málo jsem před lety natěžil a už prodal (cca 5BTC kolem roku 2014, ano rvu si vlasy, že jsem prodával za pár šušní), ale na peněžence (používal jsem BitcoinCore - oranžová ikonka s B v kulatým znaku) mám něco kolem 0,03 BTC. Pokaždé když peněženku zapnu mi začne obnovovat všechny vloky cca 10 let zpětně. Když je načte, vytvořím si zálohu ( s příponou .dat), ale když jí chci do peněženky načíst, vyhodí mi chybu, že je záloha moc velká a bere jen do 5000b a záloha má cca 15000. Co s tím? Můžu nějak snadno převést hodnotu do jiné peněženky?Jak to pořádně vyzálohovat třeba na flash… díky moc za rady.

1 Like

Urcite na to neni potreba synchronizovat blockchain…

Staci pouzit “export private keys” bud z prikazove radky anebo z GUI…

Idealni je identifikovat na ktere adrese (adresach) ti lezi tech 0,03 BTC a ty si staci pak v textove podobe ulozit kamkoliv jako .txt soubor…

Konkretne je to tento prikaz:

bitcoin-cli dumpprivkey 1bitcoinovadresa

Pokud mas GUI tak postup je tento:

1. klinout ‘help’ v menu (vpravo nahore)
  2. kliknout na ‘debug window’
  3. vybrat tab ‘console’
  4. napsat: walletpassphrase "tvoje heslo" 600
  5. napsat: dumpprivkey [tvoje btc adresa]

A jako bonus:

Pres https://www.bitaddress.org/ polozka Wallet Details muzes z privatniho klice vygenerovat pekny arch papiru s QR kody a ten si vytisknout, coz je imho jeste lepsi zaloha…

1 Like

Díky za radu carlosi, ale moc se v tom nevyznám… Asi budu muset ještě víc studovat. GUI je nějaká peněženka?
Budu muset asi začít od začátku. Měl jsem dřív jasně naučený postup , uložené adresy minerů, ty jsem dával do poolu, odtud šly BTC do BitcoinCore a odtud na Bitstamp a na účet…Vše ostatní šlo mimo mě…Záloha probíhala jen v peněžence - vytvořit zálohu, vygeneroval se soubor *.dat a ten jsem měl uložený na flashce, kdyby náhodou…